JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

tisdag 2 mars 2010

Sol

Det är så skönt att det börjar bli ljusare! Man känner redan att det ärlättare att vakna :O (lite)
Jag längtar tills det blir vår på riktigt!!! Våriga hälsningar <3 Moy
PS: Jag har bara hunnit lyssna på 2 Donkeyboy låtar (Ambitions & Sometimes) men de var riktigt bra!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också tills det blir vår på riktigt och då får jag ha mina sneakers!!! :D
    Kramar atti

    SvaraRadera
  2. Sneakers! <3<3<3
    Jag har börjat använda dem idag :D

    SvaraRadera