JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

måndag 1 mars 2010

Min Dag

Idag har det varit en arbetsam dag som vanligt. Det är alltid jobbigt att komma tillbaka efter ett lov, för man är inte van vid att gå upp klockan 6 och jobba hela dagen ^^ Det började en ny kille i vår klass idag också så....? Idag precis innan vi skulle titta på nyheterna i skolan var det reklam för Donkeyboy, jag ska nog prova på att lyssna på dem. Men innan det ska jag lyssna på klassiker, Joan Jett ^^XD
SEE YA!

1 kommentar:

  1. Vad kul med en ny i klassen är han trevlig?
    Jag frågar när jag kommer tillbaka :D
    Kramar atti

    SvaraRadera