JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

tisdag 2 mars 2010

Insane! D:

Vi slutade tidigt idag pågrund av att det är halv hemstudiedag. Jag tycker att idén med halv studiedag är insane! Speciellt när man går på en skola där mer än halva skolan åker buss. Jag måste vänta en halvtimma på att bussen ska komma och sedan tar det 40 min att åka hem. Med hemstudiedag menas att man har en speciell uppgift att göra (dvs. man är inte riktigt ledig) och hur ska man kunna orka med den om man steg upp kl 6.00, tog bussen 7.00, åkte buss i 40 min, hade en skoldag fullpackad med lektioner (Vi brukar ha mycket eget arbete) åkte buss 40 min igen och ätit världens värsta mat (Sjukhusmat!!!)?????!! suck........

3 kommentarer:

  1. Håller med fast jag var sjuk :D
    Kramar Atti

    SvaraRadera
  2. Har du en blogg?
    KRYA PÅ DIG <3<3<3
    Jag saknar dig :)
    Kram Moy ;)

    SvaraRadera
  3. Tack
    Jag har ingen blogg men jag har en typ en hemsida den heter: http://sites.google.com/site/athinafransson/

    SvaraRadera