JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

tisdag 2 mars 2010

Dagens Filisofi

All is full of love... Den låten har väldigt bra och meningsfull text. "You´ve been given love, you have to trust it" Jag undrar om det finns någon människa som aldrig varit kär?... Jag har varit kär men inte på länge nu.... Jag undrar varför och hur man blir kär, jag menar även om man har en kompis som är både snäll och sött blir man ju inte kär i den hur som helst...? Och varför man oftast bara är kär i en samtidigt (Jag klagar inte, det är tillräkligt med en)...? Jag vill gärna tro på att det finns en "drömpartner" men verkar inte det lite omöjligt? att hitta en perfekt människa för en?... Jaja,
Godnatt <3

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det finns någon som är en drömpartner där ute för alla fast saken är den att denna drömpartner skulle kunna finnas på andra sidan jordklotet. :D
    kramar atti

    SvaraRadera