JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

måndag 22 februari 2010

NYTT


Hej där! Den här bloggen kommer handla om Mig "Moy" och min kompis Sorano.
Hon är en virkad Amigurumi, och hennes mönster kommer från Mia Bengtssons bok Amigurumi. Det är min mormor som gjort Sorano men jag har designat henne. Än så länge har jag bara börjat med ett litet mus huvud, och det är utmaning som är svår nog ^^
PS: Ni kommer nog få veta mer om musen senare ! ; )



Jag har inte gjort de här pralinerna (virkade).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar