JAG HAR NU STARTAT EN NY BLOGG, SOM BARA KOMMER HANDLA OM MIG (INGA AMIGURUMIS) SÅ BESÖK DEN ISTÄLLET!

WWW.moylovemusic.blogspot.com

Tjena!

Den här bloggen handlar om mig, "Moy", Sorano (en Amigurumi) och mycket mer.
Jag kommer lägga upp allt från recept
till hur läget är just nu. Hoppas du får det trevligt. ^^

lördag 27 februari 2010

Deprimerad :'(?


Idag åkte mormor hem :(. Jag träffar inte henne så ofta och jag brukar inte vara särskilt intresserad, men den här gången känner jag att jag verkligen önskar att hon stannar längre. Det blev inte lättare för att hon började gråta när vi skulle säga hejdå...
Nu till något roligare! Jag har för första gången tittat i garnaffären här i byn och det känns så skönt att bara kunna gå till den på helgerna om man fattas något <3. Idag har jag också fått passa (hehe) pappa i byggaffären. Han var precis som mamma är i en hobbyaffär. Helt hopplösa! Idag matchade jag Usaqi med en rosett i håret! ^^
SES <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar